dinsdag 10 januari 2012

Budget Buy

Er zijn genoeg mensen die niet veel geld te spenderen hebben en als het om make up gaat dan geven de meeste mensen daar ook niet teveel aan uit. Vooral omdat je het elke keer weer opnieuw moet kopen als het op raakt. Laatst liep ik in de Kruidvat omdat ik een nieuwe bronzer voor over mijn foundation nodig had. Ik liep langs het Essence schap en een rond doosje trok mijn aandacht wat ook een bronzer was. De bronzer van Essence genaamd Sun Club.


Deze bronzer heb je voor brunettes met een wat donkerdere huid en voor blondines met een lichtere huid. Zelf heb ik blond haar dus was ik wel gelijk benieuwd wat voor effect het op mijn huid zou hebben. Ik besloot hem mee te nemen want voor het geld hoefde ik het niet te laten. Deze bronzer kost namelijk maar €3,49,- en dat voor een doosje van dat formaat.
Deze bronzer is te koop bij de meeste Kruidvat filialen, een aanrader voor mensen die niet teveel willen uitgeven aan make up en toch kwaliteit willen voor een wat minder prijsje.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een fijne bronzer!
    ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het ook, raad het elke meid aan! Ik volg je nu terug :) xx

    BeantwoordenVerwijderen