dinsdag 10 januari 2012

De Favoriet!

Hierbij laat ik jullie een favoriet uit mijn nagellakcollectie zien.
Over deze nagellak ben ik erg te spreken, vooral over de duurzaamheid en hoelang de nagellak blijft zitten.

Ciaté Nagellak The Glossip van 13.5 ml voor €11,99


Deze nagellak doe ik elke keer weer met veel plezier op mijn nagels vooral om de vrolijke en vrouwlijke kleur.
Ook al is de nagellak aardig aan de hoge prijs, ik vind wel dat je zeker weten waarde krijgt voor je geld!
Ik weet zeker dat ik in de toekomst nog een Ciaté nagellak zal bestellen, is het niet als deze kleur op is dan bestel ik wel een andere kleur. Ik ben er zeer tevreden mee en raad het mensen aan die na 4 dagen niet weer zin hebben om hun nagels te lakken omdat de helft er alweer afligt. Met een goeie basis heb je daar bij deze nagellak géén last van.
De Ciaté nagellak is te koop op de Ciaté website:
 http://www.ciate-nederland.nl/home.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten