maandag 7 februari 2011

My first Blog!

Hi iedereen!


Mijn naam is Michelle Boere, ik ben 18 jaar en ik woon in Bodegraven.
Ik was zelf al een aardige tijd fan van sommige blogs die ik ook wel elke dag een bezoekje breng.
Ik vond het zo leuk en interessant om te lezen dat ik mij begon af te vragen hoe het zou zijn om een blog bij te houden en alle leuke reacties te ontvangen.
Zelf werd ik steeds meer geinteresseerd in Blogs en ik besloot er zelf 1 te beginnen.
Zelf lees ik vooral blogs over Mode, Beauty en Fotografie, blogs waar m'n interesses dus liggen.
En dat is ook precies waar deze blog ook over zal gaan!
Ik hoop dat jullie mijn Blog erg leuk gaan vinden en vooral ook interessant!
En als je vragen hebt kan je natuurlijk altijd een berichtje sturen!


Liefs!


Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten