maandag 7 februari 2011

Revieuw: Dr. van der Hoog Clearskin Day & Night Control



Op 25 januari toen ik dus jarig was. Kreeg ik een cadeaubon van een drogist met daarop allemaal samples van producten erop.
Er zaten ook 2 sample zakjes op van Dr. Van Der Hoog, en nu moet ik heel eerlijk zijn ik had nog nooit een product van dat merk gebruikt of uitgetest. En toch was ik benieuwd.Ik las namelijk dat dit product goed is voor een wat vettere huid met onzuiverheden.

 Nou heb ik een vette huid met af en toe wat onzuiverheden die nogal snel gaat glimmen wat ik echt vervelend vind en natuurlijk niet mooi is als je ook nog eens make up draagt.
Daarom vond ik het het proberen waard en de andere dag begon ik die avond met het proberen van dit product. En tot mijn verbazing werkte dit product erg matterend en je huid gaat er wat egaler van uitzien. De geur van de creme vond ik ook niet verkeerd en de creme smeert goed uit. De andere ochtend smeerde ik het als dagcreme weer op mijn gezicht en bracht daarna mijn make up zoals gewoonlijk aan. De conclearer die je gebruikt voor onzuiverheden en rode vlekjes dekt met deze creme als basis nog veel beter als ik heel eerlijk ben.
En aan het eind van de dag was mijn huid niet zo vet als normaal geworden door de make up. Nee het zag er nog mooi egaal uit en mijn huid voelde echt niet vet aan. Toen was ik nog meer verbaasd hoe goed dit product eigenlijk werkt. Ik kreeg gelijk spijt dat ik het niet eerder gebruikt had.

Je hoeft echt maar heel weinig te gebruiken, als je het maar wel in de avond en in de ochtend op smeert. Ik ben zeker van plan dit product aan te schaffen zodra mijn samples op zijn. Een aanrader voor iedereen met een vette, onzuivere huid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten